En rolig resa i finland!

Som sagt, resan statade ifrån stockholm strax efter lunch. Det festliga är att jämt när man ska åka iväg och har en tid att passa elr vad det än är så blir det alltid stress och panik.. Iaf jag och micke lastade bilen i garaget och packade bilen. Sedan åkte vi in till båten där Joel väntade på oss. Han hade redan fixat våra biljetter och allt!

Väl på båten kunde vi andas ut, då hade vi en båtresa framför oss på ca 18timmar.. Joel och Micke som är festkillarna festa rätt hårt på resan dit. Eftersom jag skulle köra av båten och ta bil + släp till mässan så tänkte jag att äh jag går och lägger mig lite tidigare så vi kommer upp och av båten.... Jo visst! Jag gick och la mig tidigt. Men inte fan vakna jag för det!! (HÖGTALARNA PÅ BÅTEN) -Kan föraren till den svensk registerade bilen M****X komma ner till bildeck omedelbart! Det var det första jag hörde när jag öppna mina ögon! Micke & Joel hörde ju inte ett skit så dom fick jag väcka! Dom fattade ingenting.. men iaf vi var ca 40-50min sena av båten... (Jag hade ställt alarm svensk tid)... När vi väl kom ner till bildeck var det helt tomt den enda bilen som stod kvar var våran... vidare mot mässan..

Lasta av och köra in på mässan...


















Det var en lång helg som var jävligt rolig och trevlig!



/Patric,Micke,Joel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0